Nytt hem.



Jag har funderat på att fixa en hemsida till mig väldigt länge.. I mitt blivande yrke är ju detta ett måste så nu har jag tagit tag i saken och knåpat ihop en egen hemsida till mig.. PÅ hemsidan har jag också en blog så jag kommer i fortsättningen högst troligen att publicera alla mina inlägg där, av bekvämlighetsskäl.. Jag har inte ännu köpt någon domän, alltså en egen ".com" adress men kommer nog så småningom att göra det.. Tillsvidare är adressen till min hemsida www.petronellanatalie.moonfruit.com . Det där moonfruit kommer sedan att försvinna så fort jag köper domänen men jag vill inte riktigt göra det ännu förrän jag är helt nöjd med hemsidan och vet att den fungerar som den ska.. Hittills finns där inte så väldigt mycket men några få bilder kan man kika på i alla fall..

Hoppas vi ses där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0