Be kind, because everyone you meet is fighting a hard battle.



Jag vill inte att våra grannar skall klaga mera på att vi spelar piano, mitt på dagen.
Jag vill inte att postgubben skall slänga in posten så våldsamt att glaset på postluckan kraschar i tusen bitar.
Jag vill inte jobba inatt när jag just kommit från andra jobbet och skall tillbaka i jobb kl 8.30 imorgon.
Jag vill inte att det skall vara kallt ute.
Jag vill inte vara så trött att jag snart kraschar.
Jag vill inte ha en hel portfolio att göra imorgon.
Jag vill inte att sommaren skall vara så kort.
Jag vill inte att min cykel skall vara stulen.
Jag vill inte betala hyran.
Jag är inte bitter, jag vill bara att det skall vara lördagkväll exakt nu. Då kommer jag att vara den lyckligaste människan på jorden.




Kommentarer
Postat av: vague illusions

kämpa. det är maj nu och stressigt överallt. snart är det sommar och då ska vi njuta av varenda sekund. förresten kommer det vara 20 grader nu under hela helgen (enligt min telefon) så jee! vad händer på lördag?

2011-05-06 @ 10:00:59
URL: http://luftslott.ratata.fi
Postat av: Sarah

Jag vill int behöva flytta från dej å klostergatan i höst. Åså vill ja int att du ska ha ont i knät. PUSS!

2011-05-06 @ 20:47:28
URL: http://vildsomvinden.pappar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0