Påsk och praktik.



Min påskhelg har bestått av ett Vasa, en ny dator, en massa choklad, en brödfabrik, en inflyttningsfest, en födelsedag, två tårtor, enormt fint väder, en bussresa och många fina människor. Nu när mina Åbo vänner förflyttat sig från Åbo för att göra praktik skall jag försöka uppdatera min blogg lite mera regelbundet. Och, eftersom en splitter ny dator ligger i min famn skall det väl inte vara å svårt.
Ikväll skall jag å Linn få se Les Misérables som en del av vår praktik. 3 timmar reparationssömnad på morgonen och 4 timmar musikal på kvällen. Kan man ha en skönare praktik?Jag har hittat världens sötaste häfte och Sarah har fixat världens finaste tulpaner till vår lägenhet. Men fråga henne inte varifrån hon hämtat dem, för jag vill inte att hon hamnar i fängelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0