Spendera.


Dagen har spenderats på hullut päivät och tyvärr var vi inte de enda som bestämde oss för att spendera dagen där. Efter att ha rört vid en rosa moccamaster ca 37 gånger och bestämt mig för att inte spendera 129 euro på denna, hittade jag en stor tavla av Lena andersson från den tecknade filmen "Linnea i målarens trädgård". Den är jätte fin. Lena Anderssons illustrationer är några av mina favoriter. Speciellt böckerna om Maja.

Kvällen har vi spenderat med att äta kladdkaka i soffan, se på Crazy frog bros (kolla!) och diskutera Justin Bieber. Justin Bieber är en badboy eftersom han äter pizza före sina keikkor fast han inte egentligen får. En badboy enligt honom alltså.

Natten skall spenderas med att se skräckfilm och disneyfilm och nu har jag skrivit ordet spendera 6 gånger.





Kommentarer
Postat av: hanna

Oj tack för att du la in dom där bilderna, fick trevliga minnen från barndomen! Tack vare den boken så är min favoritblomma valmo :) Så vackra bilder!

2011-04-10 @ 10:00:59
URL: http://napalm.peppar.fi
Postat av: vague illusions

jess! så vackra bilder, vi har den där boken "Majas alfabet", var en av mina favoriter. och jag gillade bilderna så mycket, speciellt den med nyponrosen :)

2011-04-10 @ 14:53:56
URL: http://luftslott.ratata.fi
Postat av: petronella

Jo, Sophia kommer du ihåg vi sjöng sånger också med solveig om alla blommorna, och det gjorde säkert ni också Hanna ;).. Lena Andersson kan nog verkligen måla!

2011-04-11 @ 13:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0