You will never bore me.


Den här helgen har jag för första gången i mitt liv helt tappat rösten. det kommer inte ett ljud från min mun när jag försöker prata. Värst är det när jag ska sova och vet att jag inte kan ropa på hjälp när min mördare stiger in i rummet mitt i natten, och när jag skall svara i telefon och jag desperat försöker få ur mig att jag har tappat rösten. Men jag har lärt mig att ifall jag trycker på ett visst ställe på halsen så får jag iaf några toner ur mig. Så bli inte rädda ifall ni ringer mig och det låter som en strypt katt svarat i min telefon. orsaken till min borttappade röst är ännu oklar men utredningen fortsätter.


Helgen har bestått av halloween sitz, shoppinglördag med sarah, där jag spenderade en hel euro, skräckfilm, feel good film, sömnlös natt, pga skräckfilm, söndag i soffan och tusentals skrattattacker. Nu ser jag framemot denna vecka som består av datalektioner från 8.30-16.45 varje dag och antagligen en massa sömnlösa nätter, pga skräckfilm. fail.

 


Kommentarer
Postat av: sophia

Vad såg ni för skräckfilm?



Hoppas rösten kommer tillbaka!

2010-11-01 @ 10:14:16
URL: http://luftslott.ratata.fi
Postat av: sarah B.

paranormal activity

2010-11-01 @ 11:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0