don´t worry.

 


För ca en och en halv timme sen rymde jag från min lektion för att sitta med Sarah framför datorn en stund. Nu vågar jag inte gå tillbaka för min lärare måste ju tro att jag har sjuk mage eller nåt när hon tror att jag är så länge på toaletten. Jobbigt. Alla mina grejer är ännu i klassen. Fast hon har säkert inte ens märkt att jag är borta.

Igår blev jag ensamboende. Och också ensambetalande av hyran. Men det löser sig, jag köper ju så lite kläder och sånt. Fasst tvärtom.

Snart ska jag och Sarah gå på bio för vi har alltför mycket pengar över. Fasst tvärtom.


 


Kommentarer
Postat av: grannen

yeah right!vi har nog allt för mycket pengar.Någon som vill ha lite?

2010-10-26 @ 15:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0