Systerpåbesök.




Min syster är på besök här i Åbo. Tilde ska vara här i en vecka. Igår hade vi bäddat så att hela mitt rum var som en enda stor vit, blommig, fluffig himmelsk säng. Idag när jag kom hem från skolan var allt blött och blåröttlila fläckigt. Min syster hade fått iden att dricka ett stort glas svartvinbärssaft i sängen på morgonen vilket resulterade i att saftglaset istället förstörde 1 och en halv madrass (nya tjocka favorit madrasserna), två lakan, mitt nya ljusa blommiga sängöverkast, ett dynvar, mitt nattduksbord, några böcker och nästan min dator. Som tur är jag en lugn person så Tilde lever fortfarande, men jag kommer nog att förvänta mig frukost på sängen resten av tiden hon är här i Åbo. Wonderful.



Kommentarer
Postat av: anna

hahaha, bra start på veckan :D

2010-03-02 @ 20:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0