It´s just one of those days where all you wanna do is stare at the sky.


Jag har inte bloggat alls på väldigt länge. Högst 2 uppdateringar på en vecka eller nåt sånt. Orsaken är att jag haft syster på besök och att min mokkula gått sönder, så enda gångerna jag varit inne på nätet är när min dator hittat någon grannes trådlösa nät.

Idag, igår och i förrgår har det varit vår här i Åbo. Vi har varje dag vaknat av solsken i hela mitt rum och massor fågelkvitter. Idag gick vi en sväng in till stan där de flesta vägar nu var bara och jag älskar bara synen av när solen skiner på en bar asfaltväg. magiskt.

Tilde håller på packar sina väskor för att bege sig hem mot vasa. Sambo Linn kommer att vara i vasa hela veckan, Klasskompisar Sarah och Linda är också borta hela veckan så jag kommer att vara riktigt ensam nu i en vecka. Blir konstigt utan att ha lillasyster att kolla på Desperate Housewives med mitt i natten. Men om 5 dagar blir det DUBAI så jag ska väl klara mig. Kollade just in vädret där för nästa vecka, varje dag 31 grader, och 100 % sol. LJUVLIGT.

Jag trodde ett tag att det inte skulle bli nån resa för min del eftersom mitt pass hade försvunnit, men efter att ha vänt upp och ner på alla grejer i lägenheten, tagit nya passfoton ( för ett tillfälligt pass) och upplevt en sömnlös natt (pga det försvunna passet), hittade mina föräldrar mitt pass i en gammal datorväska hemma i sundom. Hätäböx, som min mamma så fint sms:ade till mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0