Dance my life with me.



Det blev ingen degkväll igår, fastän jag laddat upp med en termos te och ett varmt täcke i soffan. Men efter en timme av hauskat kotivideot med mamma, som höll (allvarligt) på att dö av skratt, så blev jag rastlös. Det blev en kväll på El Gringo med systrarna Lundström och andra trevliga istället. Snart blir det teater med mommo och moffa och ikväll blir det Dom. Kan inte förstå att jag imorse vaknade automatiskt halv 12. Skönt att inte vakna upp och inse att klockan är över 2 mera. Min dygnsrytm börjar sakta men säkert komma tillbaka. Win.


Kommentarer
Postat av: sophia

de va kul att du kom med! :) kanske du ikväll kan ta t.o.m. två eller tre glas öl? ;) (jag ringde til jobbet å tog ledigt idag och imorgon)

2010-01-09 @ 11:36:44
URL: http://tinywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0