Buckthorn berry juice and blueberrysoup.




Jag dör. Inatt har jag inte kunnat andas för min näsa är så täppt, mina öron värker och min hals är så sjuk. Jag har ingen finrexin, ingen havtornssaft och ingen blåbärssoppa och jag VILL till skolan idag för vi har målning. Jag får bara trotsa min kropp och tvinga själv mig själv att stå och måla. Det värsta med att ha ont i halsen och täppt näsa är att försöka sova. Jag hatar det! Och sen vaknar man hela tiden och dör lite av ångest för att man inte kan andas utan att det gör ont. Men idag är jag glad i alla fall, för solen skiner och allt annat är bra just nu. Och jag är ju inte döds sjuk, lite flunssig bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0