Hello December.


Idag snöar det. otroligt mycket. Alla bilar är begravda i snön. Idag är också de flesta människor rika eftersom alla fått skatteåterbäring. Men jag är fattigare än någonsin eftersom ja har en tjock kvarskatt jag måste betala. Dumma folkpensionsanstalten som orsakat detta. Men, nu har jag bara en monsterhyra kvar att betala eftersom Sarah blir min sambo nästa månad. Ikväll skall jag och sarohrna gå och kolla när Iiris Viljanen sjunger på B-galleria. Där tror jag också att vi träffar Sophia och Axel? Imorgon skall vi på julmarknad. Jag vill börja få min julkänsla snart. Den är ännu inte här och min fula Turun sanomat kalender gör inte saken bättre. Måste väl ta och lyssna på Wham en stund.




Kommentarer
Postat av: sophia

ni träffar oss säkert där jo! :)

2010-12-04 @ 12:01:31
URL: http://luftslott.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0