Dancing on my own.


Jag har som sagt varit utan dator nu i mera än en vecka och om jag ska vara ärlig så har det varit lite skönt att inte alls veta vad andra sysslar med hela tiden. Både via bloggar och facebook. Nu är jag hemma i Sundom och om 1 och en halv dag sitter jag på ett flygplan påväg till Helsingfors, sen Hong Kong och sen Australien. Där kommer jag att ligga på en strand i nästan 4 veckor. Kanske jag ändå slänger lite bilder hit till bloggen under tiden så att ni ser hur jag mår. Men annars hade jag tänkt helt koppla bort min Finland värld så att jag kommer att uppskatta den tusen gånger mera än vad jag redan gör när jag kommer hem. fniss
.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0