favoritåbo.

 


Sitter och väntar på att far min ska anlända från Seinäjoki så att vi kan börja köra mot favoriten Åbo. Bilen är fullproppad med kläder, skor, prylar, växter, och en longboard. Har längtat så efter denna natt, att komma in i trapphuset, känna doften av klostergatan 10 och att få somna i EGEN säng. Och så har mina svarta älsklings kängor också ploppat upp i mitt huvud flera gånger. Blir så wow att komma hem!
Min mamma sa åt mig för 25 minuter sen att jag måste tvätta händerna ordentligt när jag just plockat med mig några chilin från deras samling och ifall jag skulle råka röra mina ögon. Gissa vem som glömde tvätta och aj vad det svider i mitt öga just nu. Men det gör inget.

 



Kommentarer
Postat av: sarah B.

oj oj,du ligger säkert på din super mysiga soffa nu och ser på tv!Har du sovit gott i egen säng?Jag kan inte vänta mera att komma hem .... favorit åbo imorgon kommer också jag !!!!

kände igen känslan med chilli,jag laga pasta med färsk chilli igår och vad gjorde jag?Flera gånger hade jag fingrarna i ögonen.Aj aj aj ! :)



Ses granne imorgon!

ciao Bella!

2010-08-27 @ 10:43:02
Postat av: petronella

Jo ja sov så gott inatt! vaknade inte en enda gång! yes snart börjar allt igen, kan int vänta till min granne kommer hit också så att vi kan träffas vid hörnet och hitta på massa fuffens! :)

2010-08-27 @ 13:12:13
URL: http://beautifulballoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0