When the world says "Give up", hope says "try one more time".



Igår pratade jag och Linn om att jag alltid antigen har otroligt otur eller otroligt tur, det finns inget mittemellan för mig. Igår hade jag otroligt otur när jag spillde ca 4 dl te över min dator. När jag lyfte på datorn rann det mängder av te ur alla mini hål som finns i datorn. Datorn var helt död och gick inte ens att lägga på. Tekniska jag skruvade upp hela datorn och rengjorde och torkade precis alla delar. Idag tänkte jag att jag nu för säkerhets skull skulle se vad som hände när jag tryckte på power knappen. OCH WOW den for på helt utan problem. allt fungerar som vanligt, förutom tangentbords knapparna som är lite tröga men det går ju att putsa upp. Kan man ha sån tur !? nej det är nog bara jag som alltid har sån tur i oturen. Jag sa igår också att nåja allt löser sig på något sätt. Inget att gråta över. Och det stämde verkligen. För mig löser sig ALLTID allting på något sätt. Solen skiner och jag är så glad en människa kan bli! Love Life!

Favoriter från I can read.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0