Trött, slut, död.




Kom just hem från ett painpass av muskel och konditions träning. Det känns som att mina lår innehåller tegelstenar efter  killer zumban igår och inte blev det bättre av träningen idag. Men skönt är det att känna sig tränad och helt slut i kroppen. Åbos väder är just nu helt fantastiskt och idag kunde vi till och med ha utomhus utställnings möte i skolan. Skönt att känna solen bränna på kroppen. Nu längtar jag efter helgen i Vasa där jag ska fira min födelsedag med Sarah och Sophia och så längtar jag efter min och andra Sarahs gemensamma födelsedags picknick på vårdberget på vappen. Jag vet, ett väldigt ovanligt ställe att fira vappen på. fniss. Alla välkomna dit, så bjuder vi på tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0