Hysteriskt lyckad lördagkväll.


Lördagkvällen började med Medispexet där Josefine spelade söt dansflicka. Spexet var så bra att när man gick därifrån hade man mega ont i alla skratt muskler man äger. Sen fortsatte jag, Sarah och Josefine till mig för att dela på pizza. Efter det gick vi till Blanco som var helt fullproppat med folk och där hittade vi Mikki, Anna W och Antonia med sin karl plus hans kompis. Jag, Sarah och Josefine fortasatte sen till Källaren där medicinarna hade haft sits och där eftersläppet var i full gång. Vi lämnade och dansa dit en stund men eftersom medicinarna skulle ta bussen tillbaka till Helsingfors avslutade jag och Sarah kvällen på The Monkey. Helt mega kul var det där! Idag skiner solen och jag och S har just promenerat till citymarket för att fylla våra tomma matförråd. Och Linn har städat lägenheten fint så allt doftar gott och fräscht, en söndag kan alltså inte kännas bättre än så här! Och imorogon får jag en ny telefon. Win.




Spexet var genialiskt.


Josefine lärde Sarah lite anatomi från hennes anatomi nyckelring medan vi väntade på Pizza.



Kommentarer
Postat av: sarah :helt super mega kul kväll-tänk vad man får vara med om!yeah,kan inte vänta tills nästa år,vill se mera spexx

2010-04-18 @ 15:09:23
Postat av: ellen

kul att kvällen slutade så bra! : )

jag måste bara säga att dedär medicinstuderandena verkligen kan festa..

2010-04-18 @ 16:08:57
URL: http://miiai.blogg.se/
Postat av: petronella

JO längta tills nästa års medispex!



Haha jo medicinarna är väl nog de värsta på att festa vad jag hört ;) Man insåg igår att det är ju till de här läkarna vi ska skicka våra barn sen. haha :D

2010-04-18 @ 18:19:03
URL: http://beautifulballoons.blogg.se/
Postat av: Sarah

Oj, de låter ju nästan som att de va jag som va där.. fast ja int va. ja önskar att ja hade varit iallafall..

2010-04-19 @ 08:29:58
URL: http://www.vildsomvinden,peppar.fi/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0