Bubbel roller.

Ligger nu hemma i min säng eftersom jag kände att en urinvägsinfektion var på väg imorse. Hade jätte ont och kunde knappt gå. Nu tänker jag ligga under täcket hela dagen för att sen kunna delta i sitsen vid Dåka ikväll. Borde skaffa ett varmt överdrag till min iskalla cykelsits som jag sitter på varje morgon och eftermiddag. Inte alls bra med iskalla sitsar. I brist på annat att göra:

DIG:

1. Hur lång är du? - 165
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Något som har att göra med design eller hantverk. Kan bra tänka mig att bli lärare i någon design eller artesan yrkesskola eller  yrkeshögskola.
3. Vad pluggar du? - Formgivning eller "design" som vår ena lärare vill at det ska heta.
4. Har du långt hår? - Vill ha
5. Vilken hårfärg har du? - Brunt
6. Sminkar du dig? - Ja, men väldigt lite
7. Har du haft sex senaste månaden - ja
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - vita och röda
10. Har du kysst någon idag? - nej

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? - ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda lika bra
3. Hur många syskon har du? - lillasyster, lillebror och storebror
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - Hejdå
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Kommer inte ihåg, men jag vet att det var otroligt gott!
6. Hur många ställen har du bott på? - Vasa, Vancouver, Gerby, Santiago, Sundom, Åbo
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Mig själv oftast
8. Vilken familjemedlem är snällast? - alla.

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? - skolkompisar är jag med varje dag. I fredags var jag hos anna, mikki och antonia. Men det var nog ca 3 veckor sen jag umgicks med mina näsmaste. Om man inte räknar med Oscar då, han träffade jag i helgen och han är ju min allra bästa vän.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Oscar om han räknas. Annars Sarah på midsommar.
3. Har du kysst nån kompis? - jo
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - jo
5. Vem har du varit kompis med längst? - Sarah, Josefine och Sophia
6. Vem känner dig bäst? - Sarah, Josefine och Oscar. Alla på olika områden
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Jag försöker att aldri gå och sova osams med någon.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - nej
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - nej

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - Nu en vit topp
2. Har du bytt om idag? - jag har tagit på kläder och tagit av kläder
3. Favorittröja? - Sköna, fina koftor
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - mjukisbyxor
5. Har du gett bort kläder nån gång? - ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - ja
7. Har du handlat kläder genom internet? - ja
8. Fulaste plagget andra könet kan ha? - nät tröjja
9. Vad använder du för skor? -det beror på, har så många att välja på, oftast blir det mina svarta ballerinas, men även mina adidas och nike som jag fick av Oscar till födelsedag.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? - ja
2. Klä dig annorlunda? - Inte fult annorlunda, men nog fint annorlunda
3. Vara dig själv? - ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor - För fyra år sen vågade jag men nu ganska sällan pga hudtransplantation på halva högerben.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - jo
6. Pierca dej? - jo
7. Ge dig på utmaningar? - oftast
8. Ha sex på offentlig plats? - nej
9. Vara omogen? - jo
10. Äta småkryp? - nej

SKOLAN:

1. Vad heter din skola? - Novia
2. Vad heter din favoritlärare? - Har inte lärt känna alla lärare ännu emn hittills verkar alla favoriter
3. Vad är ditt favoritämne? - Konst, handarbete, matte och gympa
4. Snyggaste läraren på skolan? - ingen vad jag sett?
5. Har du bra betyg? - Varierar beroende av ämne
6. Tråkigaste ämnet? - Religion, Filosofi, historia, samhällskunskap
7. har du skolkat mycket senaste året? - nej
8. Hur tar du dig till skolan? - cyklandes
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - nej

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är? - nej
2. När tuggade du tuggummi senast? - nån dag sedan
3. Vilken färg är det på din tandborste? -rosa
4. Är ditt hår tråkigt? - ja
5. Vad har du för påslakan just nu? - allt vitt
6. Vem såg dig naken senast? Oscar
7. Hur ofta duschar du? varje dag
8. Gillar du BUBBEL ROLLER? - vet ej vad det är?


Bild från 2007 då vi var på excursion till Åbo från gymnasiet. Här är vi på väg på sits. Hoppas det blir lika roligt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så bra :)

2009-09-15 @ 11:11:55
URL: http://annmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0