Torsdag.


Dagens låt: Jag har faktist inte hunnit höra på någonting idag. Eller jo ja hörde ju på radio x3m imorse men kommer inte ihåg vad som spelades.
Dagens frisyr: En ganska lös knut och pannluggen åt sidan. Orkade inte göra så mycket åt håret imorse.
Dagens klädsel: Svarta tights, svart topp, grå stickad topp med knappar fram, svart kofta, CK klocka, silver ring och silver armband.
Dagens roliga händelse: Att få skypa med sarah och nu skypar jag med Oscar.
Dagens planer: Inte så mycket mer ikväll, skypa med Oscar en stund sen kanske ett beverly hills avsnitt å sen tuta för imoron får ja träffa OSCAR!
Dagens vill ha: En kram och puss
Dagens saknad: Min sambo
Dagens tråkigaste: Tänkte falla mitt på stora vägen när min krycka föll och for in i hjulet på cykeln så jag var tvungen att tvär bromsa med sjuka benet :(
Dagens finaste:
När sarah trodde att jag inte hörde henne på skypen åså sa hon till Nicke "titta vad söt hon e" när jag syntes i webcamen :)
Dagens måste: Gå och fixa ett busskort, vilket jag gjorde.
Dagens dricka: Ett mjölkglas, en kaffekopp, ett kokis glas och nu ett saftglas.
Dagens köp: En hemlighet, en topp, en grapefrukt och ett busskort.
Dagens mat: Kårens lunch: kyckling soppa
Dagens kärlek: Oscar
Dagens mående: Helt okej, lite trött
Dagens skratt: Ett kilo mjöl
Dagens tanke: Imorgon imorgon imorgon!
Dagens smycke: CK klockan
Dagens önskan: Skulle faktist behöva lite pengar, men jag önskar nog hellre något sällskap om natten.
Dagens längtan: Tills imorgon kl 21.38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0