tvätta.


Idag har jag stigit upp 2 timmar tidigare för jag hade en tvätttur här i tvättstugan, efter att jag väldigt trött släpat mig upp ur den varma sängen och plockat ihop all tvätt beger jag mig till tvättstugan, och gissa om inte där sitter nån flinande typ som stulit min tvätttur! Vem är så fräck! Alla turer har varit upptagna den här veckan så nu kan jag inte tvätta förrän om en vecka. frustrerande. ska nog gå till butiken nu å köpa ett mjölkpaket för jag är sugen på ett stort glas mjölk.


Kommentarer
Postat av: Anna

liten fräckis!

2009-09-30 @ 11:10:29
URL: http://annmaria.blogg.se/
Postat av: Josefine

Stå på dig och SNO TILLBAKA! :D eller ta reda på var flinande typen bor och bombadera dennes postlåda med gammal sur mjölk! :)

2009-09-30 @ 18:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0