Min helg.

Den här helgen har jag haft fin besök från Esbo här. jätte kul. I fredags var jag tillsammans med hela min klass och några tvåor och treor till inrednings mässan Habitare i Helsingförs. Därifrån kom Oscar gratis med vår buss upp till Åbo för att spendera helgen här. Igår var det en stadsrunda här i Åbo som gällde. Vi köpte en födelsedagspresent till lillasyster och så köpte Oscar en stor flaska Pink Lemonade i smyg som han senare gav mig. nam nam. Sen var det Arsenal-Manchester match som vi såg tillsammans med Oscars kompis Jäde medans vi åt de största hamburgare jag nånsin sett. gott. Idag har vi legat i sängen ända tills klockan 3 och sett hela veckans Idol program (andra gången för mig) och 16.06 gick hans tåg tillbaka till Esbo.
Nu kommer vi att vara ifrån varandra i två veckor. vi har aldrig, så länge vi varit tillsammans, varit ifrån varann så länge, men nog ska det väl gå bra. Jag hoppas vi kommer ha fullt upp så att veckorna går snabbt. Oscar sa att det blir två snabba veckor, och det hoppas jag verkligen.

En cool stol vid Habitare.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0