Klänning.



I torsdags kom jag och Anna på att jag skulle sy en klänning till henne till deras inflyttningsfest som är idag. Ivrig som jag blev for vi raka vägen till Eurokangas och köpte ett tyg och igår på ca 3 timmar kastade jag ihop denna skapelse. Den ser förstås tusen gånger bättre ut på Anna eftersom den är gjord till henne.
Idag kommer Josefine hit. Sååå roligt! å ikväll är det inflyttnings fest hos trion som gäller. Nu måste jag ta itu med städandet eftersom jag får finbesök. Trevlig lördag

Kommentarer
Postat av: sarah

ssså fiiiin!!

2009-09-19 @ 11:40:31
Postat av: sophia

herreguud! skitsnygg!

2009-09-19 @ 13:09:58
URL: http://tinywords.blogg.se/
Postat av: anna

så fin på dej<3 tack gulle.

2009-09-20 @ 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0