fredags skola.




Sitter nu i skolan på en IT timme med en stor kaffekopp brevid mig. Idag har vi lärt oss att till datorn hör en mus, en skärm och ett tangent bord! Och så har vi också lärt oss om att man kan söka en massa på google och kan ni tänka er man kan även söka bilder på google! intressant. not. Vi har en lärare från tyskland så det är helt intressant att höra hans svensk, tysk, engelsk blandning av språket men i längden blir det nog lite tröttsamt, speciellt när han verkar tro att vi är helt ute när det gäller datorer.
Nog om de. Ikväll får jag äntligen fara till Esbo och hälsa på i Oscars nya lägenhet. kuuul. Kanske vi hälsar på jojje, Mia och lilla Casper också. Har ännu inte fått se honom gå, som han just har lärt sig. Helgens program består nog bara av mys, äta, mys, sova, mys, kanske lite sightseeing i Esbo. Imorgon jobbar Oscar i 5 timmar så då kanske jag atr och kollar in köpcentret sello där han jobbar vid intersport. Kul!. Nu kom läraren tillbaka från kafferummet så nu måste jag återgå till de intressanta IT studierna. Senare från kl 13-16.45 har vi första hjälpen kurs, i Annesalen, Så passande:) Vi ses i Esbo eller kanske i Annesalen!


Kommentarer
Postat av: sophia

sv: jo låten e jättefin :)



haha verkar som en intressant IT timme! :D

2009-09-04 @ 10:37:15
URL: http://tinywords.blogg.se/
Postat av: petronella

Haha, yepp. har suttit och kollat lookbook nu i ca en halvtimme, vet int ens va han pratar om mera:p

2009-09-04 @ 10:51:26
URL: http://beautifulballoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0