If youre alone and you need a friend, someone to make you forget your problems...

Sitter just nu vid datorn hemma i sundom. Igår hade jag en väldigt spontan och märklig, men väldigt rolig ute kväll. Träffade såna jag inte sett på flera år känns det som och dansade till vengaboys på Ollis dansgolv. Det blev min första hel kväll på säkert ett år. Idag skjutsade Sophia mig till Dallas där jag lämnade min bil igår och då började vi prata om högstadiet och hur roligt det var när man hade alla sina närmaste på ett ställe och varje dag gick ut på att skämta och ha kul med varandra. Jag önskar verkligen att man skulle få uppleva den tiden igen. Nu bor alla i olika städer och jag är rädd att jag aldrig kommer få så nära vänner som jag haft på mitt nya ställe. Jag vill ju få det, men jag vet inte hur man får såna. Jag har haft sån tur att mina närmsta kompisar har velat stanna hos mig genom hela lågstadiet, högstadiet och gymnasiet, så hur skulle jag veta hur man får nya? Jag var 9 år när jag träffade Sarah, Josefine och Sophia.
Kanske det blir bra. Nu känns det bara som att jag vill gå i lågstadiet eller högstadiet där man precis alltid hade någon bredvid en.








Kommentarer
Postat av: sophia

åå va fint inlägg :) jaa jag vet int hur många gånger jag ha tänkt på hur de va i lågstadiet och högstadiet, med dig sarah & josefine. de va nog en tid jag aldrig kommer att glömma <3

såklart man hittar nya vänner, som man kanske kommer börja stå ganska nära också. man vet aldrig. men de kommer aldrig vara sådär som de va då man va yngre, tror jag. de känns ju konstigt... men nog kan de ju vara bra för de :)

2009-09-27 @ 13:59:39
URL: http://tinywords.blogg.se/
Postat av: "hjärteligen"

Jag längtar också tillbaka. jättemycket. men fast vi bor i skilda städer, runt omkring i norden, så har vi ändå varandra.. Det kommer allti att vara "vi fyra". det kan ingen ta ifrån oss. aldrig.

kom ihåg det.



hjärta.

2009-09-27 @ 14:03:29
Postat av: hjärtis

<3 puss på er hjärtklubben

2009-09-27 @ 16:58:55
Postat av: sniku

högstadiet,gymnasiet oj va ja börja sakna<3

2009-09-28 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0