Åbo.

Nåja nu skall det bli lite uppdatering. Det har varit så otroligt mycket program så man har inte haft kraft att skriva blogg. men nu!.
Idag har jag varit andra dagen i skolan men har ännu inte fått pröva på dom riktiga timmarna. Imorgon har vi ännu lite specialtimmar men torsdag & fredag börjar det roliga! från 8.30-16.45 med två kaffe pauser och 1 lunchpaus. snacka om intensivt. Men det blir jätte roligt!
Jag har haft massa strul med min tv (otroligt viktigt för mig att den ska fungera annars känner jag mig ensam) men idag ringde jag två grabbar som kom och fixa allt till mig! YES! Så snällt, och snälla anna låter mig få låna hennes digibox tills jag får en ny! Så nu kan jag ha tvn som bakgrund hela tiden. sköönt!
Annars har det hänt så mycket att jag inte vet var jag ska börja här på bloggen. Måste börja aktivera mig med skype och webcam nu så att jag får berätta allt till josse och sarah. Har varit så nyfiken på hur josses medi studier är!?
Idag har jag fixat en fysioterapeut här i åbo som jag skall börja gå hos nästa vecka! så får se hur åbo terapeuterna är:)
Imorgon skall vi på stor studie mässa (Ready,study,go, turku eller nåt) och på kvällen är det födelsedagskaffe hos trion! Det är alltså Antonia som fyller. Hittills har jag besökt deras lägenhet varje dag, det är så skönt att ha dem runt sig ibland istället för att sitta ensam i min etta. Men jag trivs nog riktigt bra här i mitt lilla hus också. hemtrevligt och mysigt. Och min nya säng är helt himmelskt. Har inte sovit så gott som jag gör nu på ca 1 år!

Jag hoppas jag finner tiden att uppdatera lite oftare nu när det första kaoset är förbi. Här kommer lite bilder från min nya lya:








Ursäkta suddigheten och det dåliga ljuset.


Kommentarer
Postat av: sarah

åh vad fint! ha försökt ringa dig på skype! svara :)

2009-09-01 @ 18:44:24
Postat av: sophia

va myyysigt!

2009-09-01 @ 19:22:10
URL: http://tinywords.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fint:) jag har gulis idag så ät int upp all tårta;)

2009-09-02 @ 12:37:31
URL: http://annmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0