täcket.

Jag har legat under täcket i 9 timmar idag. Vad har hänt? Har jag helt tappat bort mig. Okej jag höll på med skolarbete i ca 2 timmar, så i 7 timmar har jag bara kollat serier och surfat. Hur kan jag? Mina ögon håller nu på trillar bort och mitt människovärde har säkert sjunkit till -12 på en skala från 1-10. För ca 20 min sen steg jag upp, vinglade till lite av dåsighet och tog mig i kragen och diskade hela min disk, sen plockade jag upp alla mina kläder och nu sitter jag här igen. Och min granne har börjat spela gitarr. igen.
Jag hoppas imorgon blir en mer givande dag.

ffffound

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har också haft en sån dag :)

2009-10-28 @ 19:52:00
Postat av: sophia

åh de sku va så perfekt, precis de jag behöver just nu! blir galen på all stress här å allt som verkar bara gå neråtneråt... ännu till att man typ e ensam i hela vasa gör ju allt bara värre! jag måst komma ner till åbo nån helg! hoppas du å sarah får en kul helg! hälsa henne från mig :) <3

2009-10-28 @ 21:36:14
URL: http://tinywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0