söndagmorgon.

Josefine ligger och sover här brevid mig men jag har inte kunnat sova sen 10.
1. Jag har insett att min senaste kyss - var den sista.
2. Jag lyssnar på - Josefines dator som jobbar och Josefine som andas.
3. Jag pratar - mycket om jag har något att säga, annars inte så mycket,
4. Jag älskar/tycker om - att känna mig behövd.
5. Min bästa vän(ner) är - mina bästa vänner och kommer alltid att vara det.
6. Min första riktiga kyss - kommer jag inte ihåg.
7. Jag avskyr när folk frågar - kommer inte på någon avskyvärd fråga.
8. Kärlek är - det jag lever för
9. Någonstans, tänker någon på -
dig.
10. Jag kommer alltid att - Kämpa för vad  jag älskar.
11. Jag är hemligt förälskad i - knäckebröd och vasa
12. Sist jag grät var - plågsamt.
13. Min mobiltelefon är - ful.
14. När jag vaknar på morgonen - vill jag ibland inte vakna.
15. Innan jag går och lägger mig - tänker jag på allt för mycket.
16. Just nu tänker jag på - hur jag ska ta mig hem idag med en punkterad cykel :(



ffffound

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0