måndag.

Då var man tillbaka i Åbo igen. Min helg har varit helt fantasktisk, jag har inte sovit nästan något och har umgåtts med de bästa människorna konstant! Igår kom ja hem till Åbo runt 12 tiden och gick och la mig genast och gissa inte om jag försovde mig och vaknade just, 12 tiden. Men vi hade inget viktigt i skolan så det blir en ledig dag för mig idag. Anna ringde just och berättade att hon krockat med cykeln, eller det var en annan som hade kört rakt in i henne så att Annas cykel blivit förstörd. blä för den. Måste nog fara till slottsgatan ikväll och trösta Anna :) Jag hoppas alla andra haft en lika bra helg som mig och TACK alla som gjort min helg så perfekt!


Jag glömde förästen min laddare i vasa så jag lär vara onåbar i några dagar tills jag fixar en ny. :(

Kommentarer
Postat av: anna

tack själv och tack för att jag fick sova med kryckan i bilen;)du måst komma å blåsa:(

2009-10-05 @ 11:42:47
Postat av: sophia

jag hade också haft den bästa helgen på väldigt länge. tack själv :) så skönt att ni va här så man fick lite annat å tänka på <3

2009-10-05 @ 11:43:29
URL: http://tinywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0