Klostergatan blir mitt hem.

Idag är jag ledig, jag vaknade just av ett meddelande från Linn där hon skrev att lägenheten är vår. VI FICK LÄGENHETEN! Jag skall flytta till centrum, få en sambo och bo brevid skolan i ett mega fint hus! Kan jag vara lyckligare! Om 2 veckor bor jag på klostergatan 10. Jag kan inte vänta. Idag måste jag säga upp min lägenhet annars räknar dom att jag sagt upp den i november och då är hela december uppsägningstid, alltså jag måste betala för december, så sjukt. Men hjälp jag kan inte fatta att jag skall flytta, det kom så snabbt men jag tror det här blir bra, jätte bra. En ny erfarenhet. Yes jag får någon att lyssna på julmusik och baka pepparkakor med! Love it!

Idag kommer Sarah! Imorgon skall vi på Halloween sitz! Jag är glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0