Jag vill vara en svala.

Idag har jag utan att överdriva legat under täcket hela dagen. Men såna dagar måste man ju också få ha ibland. Igår blev en helkväll igen, jag tycks lyckas bra med dem nuförtiden. Men kul var det, med gott sällskap! Jag tror faktist att jag nästa helg skall för första gången spendera en helg i Åbo utan besök hos mig och bara ta det lugnt. Jag har försökt undvika en sån helg eftersom jag är otroligt rädd för ensamhet, men Anna, Mikki och Antonia är också i Åbo då så jag tror jag är beredd att vara så modig nu. Helgen efter det kommer Sarah på besök! YES! så det blir inte vasa på länge för mig nu. Bestämde att jagtar ledigt från skolan och tar 3-tåget imorgon så att jag inte behöver vakna så tidigt och kämpa mig iväg till skolan direkt från tåget. Nu skall jag fortsätta spela betapet med sophia och sen fortsätta klippa tyger till min matta! Har massor kvar att klippa..

ffffound

Kommentarer
Postat av: sophia

längtar nästa gång du kommer till vasa! då måst vi ha kul :) jag har så tråkigt här nu då typ alla mina kompisar bor nån annan stans...

2009-10-18 @ 19:55:30
URL: http://tinywords.blogg.se/
Postat av: petronella

Jo ja längtar också! Vi har altti kul! iaf på Ollis :)

2009-10-18 @ 20:13:42
URL: http://beautifulballoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0