Helsingfors.

Denna helg spenderar jag i Helsingfors med kära Josefine. Igår efter en hel skoldag, punktering på cykeln och 2 timmar i tåg anlände jag till Helsingfors, där Josefine snällt stod och väntade på mig vid järnvägsstaionen. Vi gick genast och handlade mat för kvällen. Det blev batonger med tomat, mozzarella och rucola fyllning. Jättegott. Efter lite vila på maten och Idol for vi in till stan igen för att kolla en 3D skräck film. Filmen var ganska värdelös men 3D var ju kul. Ibland kunde man få ett spjut 2 cm ifrån näsan. Glasögonen vi fick bära var ju iaf en hit:) Idag har vi vandrat omkring på stan (spenderade minst 2 timmar på hullut päivät i stöckmann) och gjort några nödvändiga och icke nödvändiga inköp. Nu ska vi börja göra oss i ordning för kvällen som ännu är lite oklar men nånting skall vi nog ut på. Får se vad som väntar!




Kommentarer
Postat av: sarah

PUSS PUSS JAG SAKNAR EEEEERRRR!!!!!!!!!

2009-10-10 @ 18:28:48
URL: http://vildsomvinden.blogg.se/
Postat av: Anna&Rasmus

saken ni e söta! pet kan du int alltid ha på såndä brillor!

2009-10-10 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0