talentsuomi.

Nu har jag läst, sovit, skrivit, sovit, läst, skrivit precis hela dagen. Jag är helt slut i min hjärna bara på grund av en töntig inlärningsdagbok som jag måste skriva för att få en kurs godkänd (finskkulturhistoria yes). Jag förstår inte vart dagen tog vägen. Hoppas att alla dagar går så här snabbt nu till torsdan för då kommer min favorit sarah hit ända från Umeå! Hon ska bo hos mig ända till söndag så jag ska göra allt för att hon ska trivas. Någon Halloween sitz tror jag inte att det blir för oss iår, synd men vi kanske smiter in på datateknologernas eftersläpp för där kommer Anna, Mikki och Antonia att befinna sig! Jag ser jätte mycket fram emot nästa helg. Helgen efter det blir det säkerligen Vasa igen, med mommo besök, farsdag och 90-tals kväll vid Ollis som program. Sophia vill du komma med mig till Ollis? 90-tals musik är ju bäst att dansa till! Speciellt om man har fröken Sophia med sig! Nu skall jag dricka en kopp te, NEJ varm oboy blir det idag!, se på Talent Suomi och sen förhoppningsvis få sömn och sova ända tills väckarklockan ringer för konsthistoria. Natt natt


Kommentarer
Postat av: sophia

söt bild! och JAA jag kommer gärna med på 90tals Ollis! :D

2009-10-25 @ 20:19:15
URL: http://tinywords.blogg.se/
Postat av: petronella

yesyesyes! de blir så kul :)

2009-10-25 @ 20:53:33
URL: http://beautifulballoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0