diskning.

Yes nu har jag bara ca hälften av inlärningsdagboken kvar, dvs om jag väljer att skriva så kort jag bara får, vilket jag nog väljer! Har just skrivit en hel sida om hur diskandet har förändrats i Finland från 1900 till 2000. Inte så värst intressant att veta när torkskåpen uppfunnits och hur man förut tillverkade diskborstar. suck. Har bara haft skola idag till 12 så jag är glad att jag haft tid för att skriva den här #ohaöf#vau*rhyvs^#h inlärningsdagboken. Nu skall jag ta en kort paus, dricka massor kaffe, sen kanske skriva några sidor till och sen dra iväg på fysioterapi. Roligare än så har jag inte haft det idag. Om 3 dagar kommer sarah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0