Crash Test Dummies.

Efter en alltför lång skoldag är jag nu hemma och skall börja göra mig i ordning för kvällen, jag och Linn bestämde oss för att fara och hejja på de andra gulisarna i "gulisintagnings finalen". Imorse vaknade jag av regnet som kastades mot mitt fönster och min säng som gungade av hur hårt det blåste (nästan sant), så jag var tvungen att ta på mig alla kläder jag ägde och kämpa mig ut till busshållsplatsen med ett paraply som inte slutade vända sig ut och in. Men sen plötsligt mitt på dagen blev det strålande väder så jag bestämde mig för att promenera de 2 kilometrarna hem, och det ångrade jag starkt efter 500 meter. Ni ska veta att det inte alls är roligt att gå med ett dåligt ben, gummistövlar 5 kilos väska och en krycka hem. Men I made it och här sitter jag nu och funderar vad ja ska äta för mat före jag far. Alternativen jag har är: En isglass, En Paula choklad pudding, Knäckebröd eller gröt. fattigt. Har nog inte mycket annat att skriva om idag så här kommer istället en låt som får mig att tänka på sophia, högstadiet och villaavslutning 2006.


Kommentarer
Postat av: annagulle

hahaha paula choklad pudding

2009-10-08 @ 17:13:08
Postat av: petronella

annagulle Paula choklad pudding e bäst! ha du sett reklamen? du måst se den! http://www.youtube.com/watch?v=1riT061PjiU

2009-10-08 @ 18:42:29
URL: http://beautifulballoons.blogg.se/
Postat av: sophia

ååå den här låten e så du & jag i högstadiet! <3

2009-10-08 @ 20:57:34
URL: http://tinywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0