Betapet.

Mina gäster ligger nu och ser på lyxfällan vilket inte intresserar mig så hemskt mycket så det blev ett inlägg. Idag har de shoppat något otroligt. man kan inte fatta varifrån de får sina pengar. Själv fick jag nöja mig med en topp som var på rea . yes. pengarna har bara flugit iväg på senaste tiden, har varit ute massor och besökt vasa och helsingfors, och nästa helg hoppas jag på stockholm, fastän pengarna är totalt slut. Så fort jag fått bort kryckan skall ja börja jobba så att jag har råd att leva. Imorgon kommer min kära mor och far ner till åbo för att köpa en köksö vid ikea. samtidigt slipper vi upp till vasa med dem så det blir ännu en dunder vasa helg för mig! Anna och Mikki är också där så det känns bra! Nu skall jag spela alfapet på betapet med Matts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0