beslut.

Nu har jag nog riktigt beslutsångest. Jag tror jag ska flytta från min lilla stuga till en större stuga brevid min skola tillsammans med en anna flicka. Vi var idag och kollade på lägenheten och den var så fin och mysig och bra. Måste ta för-, och nackdelar:

Positivt:
I centrum obs!obs! stort plus
brevid min skola
brevid sale OCH siwa
Fin och mysig
billig
får en sambo
Kan hyra den tillsvidare

Negativt:
Måste fixa allt med el, internet osv igen
Ena rummet hade ingen dörr (kan man kanske fixa en?)
litet badrum
Måste flytta in 15 november (om 2 veckor)
Tungt att igen packa ner alla grejer och flytta

Hm. Det blir nog en riktig tankeställare inatt. Mina tankar flyger bara kors och tvärs just nu. Men kanske, kanske ändå man sku ta chansen att få en billig lägenhet i centrum. Vill jag verkligen åka buss från studentbyn hela vintern?



Kommentarer
Postat av: josefine

Jag sku flytta! :D det kan vara trevligt med en sambo och en liten större lägenhet, plus att du e närmare allt som händer.. :) men de e ju bara min åsikt!

puss<3

2009-10-27 @ 18:00:05
Postat av: Rebecca

Jag tycker också att fördelarna klart överväger. Det som måste fixas är ju sådant blir fixat ganska snabbt. Efter det kan du njuta i er nya lägenhet :)



Vem är det isåfall du skulle flytta in med?

2009-10-27 @ 20:27:30
Postat av: petronella

kanske jag flyttar endå:) det är Linn Sjöholm, gick i musik klassen ett år yngre än oss..:)

2009-10-27 @ 20:33:02
Postat av: sophia

sku också flytta :) elen och internet e de ju bara att göra en flyttanmälan på, man måst ju int annulera den och sen göra om allt igen! går via nätet :) dessutom, i såna här dåliga tider går ekonomin nästan före allt ;) haha. de ju jättebra om den e billig! dessutom behöver du int känna dig ensam!

2009-10-27 @ 20:45:27
URL: http://tinywords.blogg.se/
Postat av: Anna

ja kommer som flyttkar;)

2009-10-28 @ 08:00:13
Postat av: Anonym

FLYTTA! klart de allti e fittigt att packa o flytta men det är så värt det!! plus att man delar på kostnader för näte osv, helt huippu! grattis till möjligheten :)

2009-10-28 @ 14:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0