07.50.

Jag hatar verkligen känslan när man inte ännu somnat och så ringer väckarklockan. Nu hände det igen, kanske sjunde gången här i åbo. Jag förstår inte vad jag gör för fel på kvällen? Vart har mina sovrutiner farit? Jag sover ju inget på dagen heller. Inatt blev jag så frustrerad. Såg en film till 2, men nej det fungerade inte, läste en bok kl 4, men nej inte det heller, sen hör man bara väckarklockan och man vet att nu är hela veckan förstörd. Idag kommer jag inte känna mycket men resten av veckan kommer att vara en plåga. Jag hatar det.
Min cykelkorg har blivit stulen så nu tänker jag kämpa mig iväg med 2 väskor och en krycka i händerna på cykeln till skolan. Det blir inte lätt. Skall iaf ta i bruk min nya cykellampa idag. Det är becksvart ute. Jag dör om det är glashalt.




Kommentarer
Postat av: anna

du sku ha komi å sovi i min kompis säng<3

2009-10-20 @ 09:07:13
Postat av: petronella

ja kommer nästa gång!

2009-10-20 @ 17:02:34
URL: http://beautifulballoons.blogg.se/
Postat av: sarah

snart kommer jag å sjunger gonattsånger!<3

2009-10-20 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0