Mitt signaturplagg är strumpbyxor.


1. De 3 senaste köpen jag gjort är
3 st portfolion 2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är Citymarket 3. Det senaste jag googlade var ache.tumblr 4. Mitt absolut sämsta köp någonsin mögliga sparris 5. I min väska har jag just nu Gausche färger, akvarellfärger, pastellkritor, passare, linjal, färgpennor, tusch, A3 papper, limstift, pennvässare, läppomada, suddis, alla inrednings, färglära och framställningsteknik papper.6. Min favoritgata i världen är Norrbysvängen. 7. Mitt signaturplagg är strumpbyxor. 8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är dyraste är haglöfs jackan. finaste är nästan alla mina 30 klänningar. 9. Jag är beroende av andra människor, att se på inspirationsbilder, att få göra fina saker. 10. Min klädstil kan beskrivas med dessa tre ord jag är flicka 11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja urban outfitters, Dublin. 12. Jag har aldrig köpt något från Ed Hardy 13. Jag fyndar bäst här som där, nu som då. 14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Ias 15. Mitt nästa stora inköp ska bli Julklappar 16. Jag är som snyggast när jag är glad 17. Om jag vill ha smakråd så frågar jag Mamma, Tilde och vänner  18. Mitt hår är Mörkt och halvlångt 19. Mitt drömjobb är något konstnärligt 20. I framtiden är min familj alltid nr 1 för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0