Jag längtar till den 19 december, den 22 december, den 24 december, den 25 december och nyår.

 




Dagen har jag spenderat på Ikea med Linda. Där blev det några inköp, b.la. dessa. Kvällen består av Robinson, MustaPekka ost, portfolion och täcket. Jag är så trött. Jag chansar på att det blir en kort kväll för min del, men hur skönt är det inte att komma till skolan på måndag helt utvilad efter en lugn helg. Igår kväll såg nämligen också ut som ikväll, bara att då hade jag msn och betapet sällskap hela kvällen/natten av Sophia, Matts och Johan. Jag längtar till den 19 december, den 22 december, den 24 december, den 25 december och nyår. Jag vilar för att spara krafter tills dess.

Kommentarer
Postat av: sophia

jag har en likadan lampa i köket :) jag längtar också!

2009-12-06 @ 00:00:03
URL: http://tinywords.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag längtar också! <3

2009-12-06 @ 10:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0