hemma.

 

Jag är hemma från helsingfors. Det var väl ett helt okej läkarbesök. Blev inte något klokare och fick bara bekräftat att för mig är det bara att bita ihop och acceptera att jag har ont och krycka. Och att det kommer att ta tid. När man har en 30 cm pinne i benet och fyra 7cms spikar genom benet så skulle det ju vara omänskligt att inte ha ont.

Nästa sommar kommer dom antagligen operera bort spiken så då blir det min tredje sommar i rad som jag ligger på operationsbordet.

Som tur har jag ganska mycket program nu som håller tankarna borta från elände.Imorgon blir det pizza med fammo,faffa och kusinerna och senare Alfapet med mina Betapet kompisar Sophia, Matts och JohanB. Kvällen leder högst antagligen till en ollistisdag som jag inte fått upplvea på VÄLDIGT länge.

 


Kommentarer
Postat av: sophia

du klarar de, snart är kryckan borta ska du se :)

och ja ikväll blir de kul! vi måst se till så matts int vinner i alfapet ;)

2009-12-22 @ 10:31:28
URL: http://tinywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0