Är det söndag idag?


Inatt har jag sovt kanske 10 timmar. Det skönaste på länge. Jag orkar faktist int alls skriva allt om hur min jul har varit, vad jag fått till julklapp osv. Min favorit som jag fick var i alla fall en nåldyna i guld och blått som man kan ha runt handleden när man syr. Precis vad jag önskat! Jag längtar faktist till skolan, vi ska få börja med keramik, sömnad och teckning efter levande modell. yippiyei. hmpf. Snart tror jag min blogg blir en bilderblogg. Gillar inte alls att skriva onödiga saker om mig och mitt liv mera. fniss.


weheartit


Kommentarer
Postat av: sophia

jag laddar också mest upp bilder... men behöver ändå skriva av mig ibland :)

2009-12-27 @ 16:46:28
URL: http://tinywords.blogg.se/
Postat av: anna

ja laddar å typ bara bilder:D

2009-12-28 @ 13:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0