söndag.

Sitter just nu och för över alla OC säsong 4 avsnitt från sundom datorn till min dator för att slippa ladda ner dem själv så jag tänkte jag skulle skriva något smått medans jag väntar på det. Idag har det gått 1 och en halv dag sedan mitt samboförhållande till världens gulligaste upphörde. Han är tvungen att bo i Esbo medan jag är tvungen att bo i Åbo på grund av våra skolor. Lätt sku det ju vara om Finland endast hade en studiestad men tyvärr är det inte så. Det ska väl gå ändå. Bara två timmar med tåg och så är vi tillsammans. Men sorgligt är det ju ändå. Det finns ingen att somna brevid, ingen att vakna brevid och ingen att bara hänga med hemma nu mera.
Idag har varit en otroligt slö dag, har vaknat, ätit, suttit, ätit och nu sitter jag här. Och klockan är halv fem!.

Jag har funderat om det här bloggnamnet faktist passar mig. Idén fick jag dels från Miss dior chérie reklamen (antagligen den finaste reklam jag nånsin sett) dels från ett verk av grafittimålaren Banksy och dels från mitt favorit ordspråk "Ingen kan vara nere med en ballong"



Nu drar jag ut på cykletur. Så underbart väder!

Kommentarer
Postat av: sophia

riktigt passande bloggnamn tycker jag :) miss dior chérie reklamen gillar jag också! och brigitte bardot-låten som spelas; moi je joue!

2009-08-23 @ 18:22:59
URL: http://tinywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0