kantarellsoppa.

Kom just hem från respecta efter att ha fått ett skoinlägg utmätt för hogra benet som tydligen av någon konstig anledning har blivit 1,5 cm kortare efter min senaste operation. För att slippa opereras direkt för ett för kort ben så skall jag nu använda skoinlägg vilket kommer att begränsa mina skoalternativ betydligt. Inga sandaler, Inga klackar, inga lågskaftade skor, ingenting. Men så e de, å de e bara att svälja. 

Idag på väg hem från stan körde jag hela vägen till sundom bakom exakt den lastbil som körde över mig, han svängde tom. in till olycksplatsen. 

Jag känner mig riktigt trött idag, var uppe sent å kollade film och sen steg jag upp sju för att köra iväg till fysio. Nu har jag min lunchpaus för att sen dra vidare till nästa tid jag måste passa som är klockan 2.

Nam för kantarellsoppa.



Kommentarer
Postat av: Anonym

puss puss!

2009-08-24 @ 17:01:17
Postat av: Anonym

kom till turku nu baby, jag väntar!!

2009-08-24 @ 19:51:23
URL: http://annmaria.blogg.se/
Postat av: petronella

snaart!

2009-08-25 @ 08:16:20
URL: http://beautifulballoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0