Flytta.


Imorgon kl 6 (alltså 7 i vår familj) blir det avfärd med mor,far och ett mega flyttlass till åbo. En fet säng, min orangea cykel, alla mina kläder, en mega TV, en liten tv och en massa skor är på väg. Jag tänker inte ha två Tvn men jag kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ta så de tyckte att jag skulle ta med båda två för att testa vilken som passa bäst. Inga flatscreen tvn tyvärr, men helt fungerande. Den stora TVn är så stor ( å då menar jag int att skärmen e stor) att jag allvarligt funderar på att såga ett hål i väggen för baksidan så att den över huvudtaget skall rymmas hos mig.
Det blir högst troligen ett till besök vid Ikea på förmiddagen och klockan 1 kommer söta Oscar till Åbo så att jag ska få tillbringa min första helg i Åbo med den bästa människan i världen. Jag ser verkligen framemot en mysig hemma kväll med hemlagad mat och filmmys. Det är så länge sen nu.









Kommentarer
Postat av: tiny words

hoppas flytten går bra! trevlig helg! puss

2009-08-29 @ 16:04:41
URL: http://tinywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0